• Homepage
  • >
  • ondernemen
  • >
  • Welke benodigdheden heb je nodig bij het opstarten van een bedrijf?

Welke benodigdheden heb je nodig bij het opstarten van een bedrijf?

  • Flex
  • Comments Off

Een nieuw bedrijf van de grond krijgen is spannend. Voordat je echter productief kan zijn vanaf een nieuwe plek, moet je natuurlijk de juiste kantoorinrichting en -benodigdheden in huis hebben. Hieronder geven we je een opsomming wat die basics moeten zijn.

De kantine

Een goed gevulde kantine kan helpen om jouw medewerkers tevreden en betrokken te houden. Dat wil zeggen dat je goed moet nadenken over lunch, ga je dat zelf doen, uitbesteden of moet elke medewerker zelf zijn eten en drinken meenemen? Koffie, de brandstof van de meeste werkplekken in Nederland. Denk ook hier goed over na en ga voor kwaliteit, zoals Illy iperespresso. Vraag eventueel rond welke koffie je personeel lekker vindt, of maak er zelfs een middagje van waarbij je met zijn allen verschillende koffiemerken en smaken gaat proberen. Verder moet je denken aan gezonde snacks en dranken, papierproducten en schoonmaakbenodigdheden voor je kantine. Hier is een lijst met items die je nodig hebt voor je kantine.

– Tussendoortjes

– Koffie en thee

– Commercieel koffiezetapparaat en benodigdheden

– Dranken

– Schoonmaakbenodigdheden

– Papieren producten en disposables

– Eerste hulp

Kantoormeubelen

Het kiezen van het juiste kantoormeubilair is belangrijk. Een comfortabele en ergonomische werkplek draagt ​​niet alleen bij aan het welzijn van je personeel, het beïnvloedt ook de kantoorproductiviteit. Bedenk hoe jouw medewerkers hun dag zullen doorbrengen. Een dynamische werkomgeving vereist sta-bureaus, banken voor gemeenschappelijke ruimtes, vergadertafels van verschillende afmetingen met bijpassende stoelen, uitwisbare borden, multifunctionele archiefkasten en decoratieve kunst.

Houd rekening met deze drie factoren bij het evalueren van kantoormeubilair en -apparatuur:

– Grootte: schaf meubels en apparatuur aan die in verhouding staan ​​tot de kantoorruimte. Schik meubels zo dat de ruimte comfortabel aanvoelt en er ruim uitziet.

– Esthetiek: de meubels en decorkeuzes moeten de cultuur en werkstijl van het bedrijf weerspiegelen. Kies meubels die passen bij jouw merk en kantoorpersoonlijkheid.

– Duurzaamheid: wees bereid extra geld uit te geven om apparatuur en accessoires te krijgen die niet kapot gaan. Inrichting van een werkplek is een belangrijke investering. Algemeen heb je nodig:

Bureaus

Vergadertafels

Bureaustoelen

Banken

Whiteboards

Dossierkasten

Verlichting

Kunst en decor

Kantoorbenodigdheden

Kantoorbenodigdheden zijn alle verbruiksartikelen die je op kantoor dagelijks nodig hebt. Denk aan benodigdheden zoals papier, notitieboekjes, toners voor de printer, mappen, postbenodigdheden, schrijfgerei en al het andere dat nodig is om het werk gedaan te krijgen en georganiseerd te blijven. Hier is een lijst met kantoorbenodigdheden om in te slaan:

Papier in verschillende papierformaten

Pennen

Markeerstiften

Printerinkt en toners

Nietmachines, nietjes, paperclips en punaises

Verzend- en verpakkingsbenodigdheden zoals enveloppen en tape

Organisatoren

Papiervernietigers

Kantoorbenodigdheden

Visitekaartjes

Previous «
Next »